La citazione di questi tempi:

"Nel volley, come nella vita, le vere soddisfazioni derivano dal vivere nel presente ogni momento, nel bene e nel male. Una squadra, da buona, diventa grande quando ogni giocatore impara a fidarsi dei compagni, al punto che la parola IO viene sostituita dalla parola NOI"

Cavalli statistici: i reali click al blog!

Vai a vedere i risultati e la classifica!!!

martedì 19 febbraio 2013

Che la posta dell'Olga vi colga!!!


Me ciama ieri quel tacabriga del Sinda: "Bomba sganciata sul blog dagli amici padovani" el me dise. Io avevo la testa da un'altra parte e hò capìo bìgoli invece che blog. "Come fa el Sinda a saver - mi sono detto - che ancó magnemo i bìgoli al torchio, che stamattina de bonora mi ha portato la Lin detta Wanda, moiér del cinese Tan detto Tano? La Wanda, da quando le è arrivato da Sciangai el torchio per i bigoli alla vicentina, ne fa per tutti gli amici più stretti. Mi ha portato anche una pignatina col condimento, ma non capendo cosa ci fosse dentro e sospettando, da certi peli che vedevo, che ci fossero gatti, che a lei e al Tano i ghe piase, l'ho svuotata nel seciàr.

"Magnèo bìgoli anca ti e la Michela?" rispondo al Sinda. "Cossa èto capìo?" el me dise "i butei de Campodarsego i sa incasà par el to articolo del blog, ma se te vol ciamàrghe bìgoli o macaroni o maltagliati l'è lo stesso, basta savér de quel che se parla".

“D’un Dio, no l’è mia possibile, ribatto. Semo amici, sa ho sbajà sto giro? Te se che scrivar sul blog l’è come far da magnar a un party pien de aristocratici: l’è n’atimo pestar ‘na boasa... Sa disito Sinda, organizemo un pulmìn per el bareto de Campodarsego e ghe offro da bear a tuti?". El me risponde che non crede perché l'oste Oreste, a differenza del governo, ha ridotto i costi abolendo le gite ai comissi. “E poi anche se ci fosse el pulmìn - dico al Sinda – saria n’altro costo da sostegnar, che qui se seita a èssar spremùi come limoni, te assicuro che me vien angossa”.

"Però, almanco do righe se scuse ghe le scrivo ai butei de Campodarsego. Che peraltro, lo saveito ti che el nome de Campodarsego si riferisce a un luogo disboscà e reso produttivo (campus) che el sta tacà a un corso de acqua (arsicus)? Sarà par quela che sughemo a Fiumicello!!!!"

"Te me pari demoralizà" el me fa el Sinda. "No - ghe digo - al cine (e il blog l'è un cine) la gente non ci va solo per i film comici ma, a seconda dei gusti, anche per quelli che fanno piànzar, i òrror, i triller, le commedie, per i film di ghenstèr, di ladri, di impostori, di pirati, di corrotti, di supereroi. A proposito di supereroi, èto sentìo che Berlusconi, sapendo che perderà le elezioni, ha promesso di restituirci l'Imu? Io comunque al cine non ci vado. E adesso scùseme ma te devo saludàr perché fra un gò da butàr zó i blog, anzi i bìgoli.

Nel frattempo, amici di Campus Arsicus, ve domando scusa se v’ho dato fastidio, spero che col Teo (el numaro sinque par intendarse) se semo chiarii …col Dany me cato sempre ben … Marino el me soride sempre … vabbé, al massimo ghe starò sui cojioni al Gino el Taleban … ma quel l’è molto più che un cine…

 
Sa disito Olga? Che peste vi colga?



Nessun commento:

Un blog davvero (o da vero???) ... equino!!!!