«Siamo gente di sentimenti» scrive la Olga. «E il sentimento che ci travèrsa el cor quando vedemo che fine i fa i atleti delle giovanili della CalsedoniaserieA, come l'ex talento della serie C, Segala Filippo, che da agosto quei del Fresko i ghe domanda a la bluolley e invece el va a Isola, novità dei ultimi giorni, non può essere che uno: e cioè che se la goda, che el suga, che el ghe faga vinsar un centenar de partie, che i vaga in B1, anzi in serie A, come qualche anno fa…basta che no i se la faga ciavar n’altra olta la massima categoria…ah no, speta, questa l’è n’altra storia.
I m’ha dito che l'è un sentimento cristiano augurare a qualcuno de vinsar cento campionati, ma, a dire el vero, ghe anca un alto detto, poco cristiano ma tanto umano, come el dise el poeta Birbarelli quando el copa le sginzàle, "mors tua vita mea".
Lo stesso sentimento che proviamo quando vardemo l’esercito dei soeni che el vecio Cotareli, ora migrado a lidi più redditizi, l’avea messo insieme, pescando i talenti de le società e tesserandoli in massa alla allora Marmilansa. L’è vera che el ghe n’ha tesseradi tanti, ma l’è anca vera che de sti tanti el Fresko no’l ghe n’ha visto neanca mezo nei ultimi do anni.
Lo stesso sentimento che proviamo quando vardemo l’esercito dei soeni che el vecio Cotareli, ora migrado a lidi più redditizi, l’avea messo insieme, pescando i talenti de le società e tesserandoli in massa alla allora Marmilansa. L’è vera che el ghe n’ha tesseradi tanti, ma l’è anca vera che de sti tanti el Fresko no’l ghe n’ha visto neanca mezo nei ultimi do anni.
Beh a dir el vero vinsar i campionati o far le promossioni co le proprie forse ga un gusto tutto suo, ma seitar a ciaparla sempre nel de drio dopo un poco la te sbrusia…
Aspetta che me vardo intorno: alora…ne la BiDo de Isola ghe tutto el clan Cottareli oltre che Segala e forse qualche altro … e al Fresko un casso, ma lori chissà quanti schei i paga sti atleti … poi vardo l’altra BiDo do, quela più a ovest da le parti de Villafranca, e perdo il conto…uno, do, tri…palleggio, banda, opposto…ghe n’è un mar!! I sarà sete o oto!!! E al Fresko un casso, ma lori chissà quanti schei i paga sti atleti…
Vabbé me digo, sarà una coincidenza, speta che vardo magari le serie C…al Dual me par poco niente…manco mal, anca lori jé sfighé come noialtri…a l’Intrepida? Ghe n’è na scaretada anca lì!!! Ah no ma speta, quei i le ciama i pensionati del uolley…l’è anca scopià na polemica sui socialnetuork… no me par mia a mi tanto pensionadi, ma i dise che quei de la serie A no i le caga da anni, per cui jé teseradi Bluolley sono par modo de dir…ma intanto jé lì anca quei…e al Fresko un casso, ma lori chissà quanti schei i paga sti atleti…
E poi te senti le voci…ma questo el sa comportà mal…ma questo no me paga mia i prestiti…ma adesso ciamo el Sinsu e lo sistemo mi…ma questo nol sa mia rapportado ben: parò quei che se comporta mal, intanto, jà otenuo quel che volea, jà fatto squadre intere coi teseradi altui…e al Fresko un casso…
I m’ha anca dito che el Bandini, detto Fosforo, el semo del bareto, garantista per natura, el dìse "Andè piàn, butèi, che l'è gente che la gà dei vantaggi ma l’è parché la ghé da anni, mente voialtri si pena rivadi” … ma noaltri che siamo meno scemi del Cilo, sappiamo tutti che, seppur vero che siamo appena arrivati, ogni volta che c’è da organizzare qualcosa per il volley chiamano il Fresko. Perché per organizzare non scendono mai in campo gli altri? Come mai sempre il Fresko? Sarà mia parché noiatri femo tutto solo ed esclusivamente per la passion?
Del resto, la FIPAV VR è un fulgido esempio di un gruppo di volontari che si spacca la schiena tutto l’anno per passione e zero euro, ed è per questo che funziona così bene … infatti c’è pieno di isolani, di villafranchini, di sanmichelensi nel comitato FIPAV…
Digo solo che non c'è proporzione tra il culo che ci facciamo e i trattamenti che riceviamo. Tocca a noaltri, ai poaréti, ai ultimi rivé, agli unici cui quei che conta i ghe chiede sacrifici per tenere vivo il volley, ad essere sempre onesti. No ghe l’ho con le società, ghe l’ho col sistema, sia chiaro. Ripeto: No ghe l’ho con le società, ghe l’ho col sistema, sia chiaro.
E tanto par èssar coióni del tutto, par dirla come se deve, emo domandà Segala a luglio, ma el gavea da sostener le forze de la serie C della Calsedonia, l’era massa importante par lori…dopo jà litigà ed emo domandà de novo Segala…ma l’era congelà, come se fa quando bisogna punir i bruti…dopo i l’ha scongelà, ma emo spetà altri vinti giorni prima de aver l’ok par ciamar el sugador. Nel frattempo, in quei vinti giorni, fatalità, quel de Isola che dagli spalti siga contro gli avversari nei derby, l’ha ciamado el sugador, l’ha fatto anca allenar e gà promesso mari e monti, par convinsarlo a nar a magnar el riso tutto l’ano. Parchè el Berto el por far quel casso che ghe pare a lu che no’l ga mia da rendar conto a nissuni. E noialtri, che emo spetà l’ok perché semo ONESTI, se la semo ciapada nel cul.
A questi, visto che siamo gente di sentimenti, auguriamo de scampàr più de sento campionati e de pasarne via in pressia in classifica - che secondo el pallavolologo Scoatìn dell'università de Cavaión dovaria accader molto presto, subito dopo Nadàl – e anca de farne un seco tri e zero nel derby al ritorno, perché se questa classifica la rimanesse così a fine anno, me domando, tutti sti tesseradi de la prima società de Verona, in prestito a tutte le altre società de Verona tranne che al Fresko, forse podaria a sto punto anca lasciarli andare, senza dover mantenere gli schifosi privilegi di chi si comporta in modo scorretto, pretendendo e basta.
Ma si, se ciava anca i sugadori de serie A o presunti tali. Mi go: Zanella, Veronese, Lunardini, Jankovic, Persona, Martinelli, Hueller, Marchi, Marinelli, Bona Veggi, Alloro, Thompson. E non li cambierei con nessun altro roster al mondo, perché questi ragazzi danno soddisfazioni immense.
Vardo fora da la finestra, dopo che ho scritto sto post.
Gh'è un temporàl che vien su dal lago, sa dìsito Olga, che tira dentro el canarìn?
O meglio: sa disito Olga? Che peste vi colga?
Nessun commento:
Posta un commento