La citazione di questi tempi:

"Nel volley, come nella vita, le vere soddisfazioni derivano dal vivere nel presente ogni momento, nel bene e nel male. Una squadra, da buona, diventa grande quando ogni giocatore impara a fidarsi dei compagni, al punto che la parola IO viene sostituita dalla parola NOI"

Cavalli statistici: i reali click al blog!

Vai a vedere i risultati e la classifica!!!

lunedì 17 dicembre 2012

Che la posta dell’Olga vi colga!!!

Che la posta dell’Olga vi colga!!!

… ma seto che sta tega del gemellaggio l’è proprio ‘na robeta a modo? In un momento de scorajamento general, nel qual la gente no la ghe ne può più dei Berlusconi e dei Bersani, nel qual tuti i dise “ano novo, gnente de novo!”, ghe ancora qualche d’un che proa a cambiar le cose e a cavar qualche sorriso…

Si certo, ghe l’IMU da pagar e semo tutti drio a spetàr che Tosi el se tuffa anca st’ano nel Garda giassà … ma se volemo sercàr el pel sul musso, una piccola difarensa la ghé, come i dise al Bareta: ghé in giro qualche butel che volaria cambiar un par de robete e sercar de far somigliar el uuuolley sempre manco a quei sport dove no ghé più gnanca na scianta de etica, ma solo cativeria e bastieme…

Ano novo, gnente de novo. Essendo questo l'ano de la serenità interiore, desmentegado quel che n’è sucesso el scorso ano, el Pozzo del Fresko ha voluto lanciare una sfida al Raffa di Massanzago: "Ti sìto bon de far 'ste robe sensa che te vegna un colpo o, almanco, sensa che te se appanna i ociài?".

Ano novo, gnente de novo. Lo spread l'è sempre intorno ai quatrosento punti. Quando al governo c'era Berlusconi gli "esperti" dicevano che quota sinquesento doveva essere considerata un punto di non ritorno, adesso che c'è il professor Monti nessuno fa più caso allo spread. La gente del bar l'è come le bandiere, i va andoe tira el vento... come quando i parla de balon e jé tutti cittì de la nasional...

Ano novo, gnente de novo. L'altro giorno, ho sentio in televisión uno dell'Udc che parlava di Monti con la stessa devossión e lo stesso tono di voce con cui un vaticanista parla del Papa. Me son inzenocià: lo faranno santo, me son dito.

Ano novo, gnente de novo. Le solite statistiche che non servono a niente se non a dare lavoro ai statistici, emo deciso de farle anca da noialtri del Fresko, che non ghemo un casso da far da la matina a la sera, così a fine stagion scorsa emo prima consegnà e poi ritirà i questionari ... e ghe dei risultati, che tra poco publicaremo, da farse cavar le ongie col tronchesin … pararia che emo laorà anca discretamente al Fresko ma le robe no le andaa mia ben istesso… ma va ben cosita …

Ano novo, gnente de novo. Adesso ghé i gemellaggi…se magna e se bee coi butei, tanto che el me capitan l’era quasi intimorio da tanta confidensa…l’ha pensà par un secondo che se potesse ciapar sottogamba la situassion… ma no l’è mia cosita… anzi, le partie jé partie e le sene le resta sene, dove se magna e se bee a oltransa … Basta averghe na nina de servel... e de stomego... infatti, ieri mattina, appena alsà dal leto, go dito a me morosa che finalmente g'avea digerito il cenone della "Trattoria dai Onti" dove ho magnà come un papa…mariassignor che bona che l'era quela pasta che ghe n'ho fatti fora tri piatti!!!


Ano novo, gnente de novo. Ma noialtri ghe proemo istesso.
Era Raffa? Grazie di tutto, sii stadi davvero ‘na delicatessa!!!


Sa disito Olga? Che peste vi colga?



Nessun commento:

Un blog davvero (o da vero???) ... equino!!!!