La citazione di questi tempi:

"Nel volley, come nella vita, le vere soddisfazioni derivano dal vivere nel presente ogni momento, nel bene e nel male. Una squadra, da buona, diventa grande quando ogni giocatore impara a fidarsi dei compagni, al punto che la parola IO viene sostituita dalla parola NOI"

Cavalli statistici: i reali click al blog!

Vai a vedere i risultati e la classifica!!!

giovedì 20 marzo 2014

Che la posta dell'Olga vi colga!!!

«La Magda, la mia amica di Gambellara che vive con sédeze cunei e un can bruto che più bruto no se pol» scrive la Olga «mi ha telefonato per dirmi che, per paura della non sportività che gh'è in giro, ha deciso di non vedar più gneanca un derby. "Mi sono organizzata" mi ha detto. "Se ghé la direta radio taco su radioelas, altrimenti me meto a vardar i mesaggi de le tifose sul grupo de uassap. Ancó vien el frate Giovanni a esorcizzare el nostro mister, che dopo l’ultimo rosso preso sensa versar  boca, quasi el fa n’infarto. E ghé sta anca ben ciapar do sornade de squalifica!"


El frate Giovanni l'è l'unica persona a cui ci vèrzo. El m'ha consigliado de non magnar più risotto, el m’ha dito che el fa mal. E poi el m'ha parlà del speaker de la scorsa partia, quel mia normal. Quando jà messo el speaker di seconda mano a parlar nel microfono del PalaFerroli, dovevo immaginarmi che qualche siraca el le tirava ma ci avaria mai pensado che el se fasea parar fora e dopo cavar el microfono de man par aver cantado “BON TUTO” ai arbitri, che secondo lù i condusea mal l'incontro; allora, mi sono decisa a ciamàr el frate Giovanni anca par lù, mejo abbondar. E anca a lù ghe sta ben na bela diffida!!!"
La magda prosegue spiegandomi che ha letto le squalifiche  de la scorsa giornada e la ghé rimasta abbastansa mal, parché per el mister e par lo speaker l’avea ciamado el frate esorcista, ma par gli isolani no, perché essi stessi i disea che i sà comportado ben, che jé sta brai, tanto brai. E la Magda l'ha ascoltado quel che g'ha dito.


"Se leggo ben quel che scrive el giudice unico no me capisso mia. Sa elo sto articolo 19  comma quarto del Regolamento Giurisdizionale? No lo conosso mia? Sa diselo?”. Allora ghé domandemo al frutaról di via Albare che l’è uno che de regolamenti el ghe ne capisse;  oppure ai tabacari di borgo Venessia, che l’è gente che de uolley la ghe ne capisse".
E l'è cosita che scopriamo che l’allenator isolano, che l’era squalificato, el se metea ogni set de drio de la panchina, conducendo la squadra come se el fusse in campo, cambiando zona de la gradinata ogni set, nonostante il pubblico ghe fasesse notar che no l’è mia ‘na roba molto sportiva. E par questo el ciapa un altro par de giornade de squalifica e la società un sentenar de euri di multa. Ah allora capisso n’attimo de nervosismo degli paroni de casa. L’era na questione de sportività, de onestà sportiva. Se la esiste ancora.
E dopo, parlando al mercà del Lugagnan, ho sentio el patataro che ghé disea a un cliente che l’è anca vera che el speaker l’ha esagerado, che i l'ha parà fora parché el gà risposto al pubblico, ma no se pol mia sigarghe "stupido" a uno che no te conossi mia, nemmeno se de cognome te fe Cottarei. Perché magari quel che se sente dar de lo stupido dopo anca el se ciapa mal ‘na scianta. Soprattutto se no ghé motivo de darghe del somaro.
"Se è per questo" la me dise risentita la Magda "penso anca al poro arbitro, massa soeno par arbitrar un derby … e a proposito, Olga, te devo lassàr parché  l’ha sonà el frate Giovanni". "Adesso vojo domandarghe, a lù che l’è n’omo saggio, se ghé ancora qualche bagliore de sportività in giro, parché sabato no se n’è mia vista tanta".







O meglio: sa disito Olga? Che peste vi colga?

Nessun commento:

Un blog davvero (o da vero???) ... equino!!!!